Üdvözlet!

Ez a blog egy régi elképzelés alapján öntött formát. Ugyebár ismeretes, hogy van egy olyan zenekar hogy Pantera, és ennek a zenekarnak van egy olyan száma, hogy "great southern trendkill". Na engem anno már ez a cím annyira megfogott, hogy eldöntöttem, hogy még születni fog egy olyan könyvem, melynek címe az lesz: "A nagy tiszántúli trendgyilkosság", amiben a világ elé tárom a vidékünkön folyó disznóságokat és víg kedélyű társaságunk viselt dolgait, kalandjait, illetve kifejtem, hogy mit is gondolok én a világról.
Értelemszerűen, elhamarkodott elképzelés volt, no meg valószínűleg a kutya se venné meg. Az se utolsó szempont, hogy bár általában vicces gyereknek tartanak, meg van beszédkészségem (még ha nem is tudom fegyverként forgatni anyanyelvünket, mint az igazi nagyok), de az írói véna nem nagyon jutott ki nekem.
Így hát, hogy a káposzta is megmaradjon, és kecske is jóllakjon, létrejött egy blog. Szó van/lesz itt mindenről, amiről már történt említés az előzőekben: kalandokról, suttyókról, "uriemberekről", kutyákról, afákról, nazikról, királyságról, hősökről, biodiverzitásról és egyéb égető és megtárgyalásra váró problémákról.

A blog csapongó és személyes jellege miatt, teret enged az általam követendőnek tartott reakciós és tradícionalista gondolatoknak (bár úgy érzem ehhez a dologhoz én még nem nőttem föl teljesen, de sebaj). Illetve a helyt kap a monarchista álláspont és alternatíva is.

Addig is tisztelegjünk a Föld megmentője és immunrendszere előtt. HAIL AIDS!

2010. október 22., péntek

Haladjunk a korral! :D

Buji Ferenc egyik cikkében felteszi a kérdést, hogy ha eljutunk oda, hogy a homosexualitás teljesen elfogadottá válik, akkor a mi lesz a következő? Szerinte az "örömötokoztehátnemlehetrossz" elv és a "dehátsenkinekseártunkvele" elv alapján a következő őrület bizonyosan a szodómia lesz. És bizony elkezdődött!  :D Nem tudtak várni! Az első lépéseket már meg is tették, ugyanis kijevi ökológusok egy csoportja igen meglepő követeléssel fordult Viktor Janukovics ukrán elnökhöz: teljes körű ukrán állampolgárságot kérnek az ország területén élő delfinek számára.
Vajon mi lesz a következő lépés? Házasság? Örökbefogadás? Nyilvános szodomita kampány? Nem tudni. Viszont vannak akik haladnak a korral, én is ismerek egyet. Ő egy csirkebaszó volt (ha hinni lehet a pletykáknak), úgy emlékszem Fehér László a neve, és Kunszentmárton jeles lakosa, de kit érdekel ez, ha vannak olyan uriemberek, akik ezt képesek sokkal nagyobb volumenben űzni. Méghozzá az alábbi képen látható haladó szellemű gentelman.

Igen ő az. Egy forradalmár, egy újító. Aki nemrég szomszédja kancáját tette magáévá. A szemtanúk így emlékeznek vissza.

"Az alávaló, mert másképp nem tudom nevezni, megkötötte a kancát egy fához. A slicce le volt húzva, és ... éppen csinálta"

"Gyalázni kezdtem. Rákiabáltam, hogy hagyja azt a szerencsétlen állatot békén, tudtam, hogy már szexelt Ionica libájával és Vasile szamarával. Mi bajod van azzal a kancával, mi? - kérdeztem. Találj magadnak inkább egy másik asszonyt, mert volt már egy neked, de nem becsülted meg, és ezért hagyott ott - kiabáltam neki. Erre ő észrevett és elfutott"


A ló gazdája így konstatálta az esetet.

"Meg kellett érnem öreg fejemmel ezt is. Hallottam a faluban, hogy Nicolae elhagyta asszonyát, és állatokkal csinálja, de nem hittem el addig a napig. A kanca rágta a lucernát, miközben ő a háta mögött..."

Érdekes módon senki nem rója föl neki, hogy milyen csapodár, és senki se kiált fel, ilyen hűtlenség láttán. Miután kézre kerítették hősünket, először tagadta, de végül büszkén vállalta, hogy ő már egy új kor gyermeke.

"Az alkohol az én legjobb barátom. Igen, megtettem, a kancával is, és jólesett"

"Az én koromban egy állattal öt percig tart"

További sok boldogságot kívánunk  neki, és minden követőjének.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése